Babysalmesang i Kastrup Kirke

Babysalmesang er tilbage i Kastrup kirke, og vi begynder igen onsdag d. 21. februar kl.10.

Det er en musikalsk stund for babyer og én forælder – og alle kan være med.

Vi synger, lytter og sanser med og for børnene. Man behøver ikke være god til at synge for at være med til babysalmesang for dit barn synes, din stemme er den dejligste i verden. Sang og musik stimulerer barnets musikalske og sansemotoriske udvikling, og selvom et lille barn ikke forstår salmerne, så fornemmer det stemningen og roen i rummet.

Til babysalmesang er der altid rum til at pusle og give børnene mad, og når vi er færdige i kirken, er der hyggeligt samvær i lokalerne ved siden af.

Babysalmesang giver desuden mulighed for at opleve kirkerummet og nyde musikken på en uformel måde. Og så giver det dig inspiration til at synge og bevæge dig med din baby derhjemme.

Det er gratis at deltage, men tilmelding nødvendig via kirkens hjemmeside på dette link.

Der er 8 gange i alt: 21. februar, 28. februar, 6. marts, 13. marts, 20. marts, 3. april, 10. april og 17. april.